COMUNICATS, NOTES DE PREMSA

NOTA DE PREMSA

MOBILITZACIONS CONTRA LA DESTRUCCIÓ DE CAN BUSQUETS

Recoder porta a Ple Municipal el proper dilluns l'aprovació de la modificació de PGM de La Floresta. S'espera els vots favorables de CiU i PP.

La Plataforma Cívica per a la Defensa de can Busquets ha convocat una reunió urgent aquest dimecres a les 21:00h al Centre Social i Sanitari de La Floresta, carrer Pearson 36 Organitzarem mobilitzacions per mostrar el desacord del poble de Sant Cugat a aquesta nova destrossa a Collserola. Recoder ha fet cas omís de les peticions de diàleg i de les propostes alternatives que se li han presentat. Vol imposar una urbanització impopular i de gran impacte ambiental i paisatgístic al turó forestal de can Busquets, dins la conca de la Rierada, que ha estat proposada pel Departament de Medi Ambient i Habitatge com a Reserva Natural.

Demanem a l'equip de govern de Sant Cugat i al Partit Popular que aturin aquesta desencertada iniciativa i encetin un autèntic debat social i participatiu sobre el futur de Collserola.

Sant Cugat del Vallès, 12 d'abril de 2005

Plataforma Cívica per a la Defensa de can Busquets